مشاوره درسی با دکتر نکوئی ( به صورت حضوری):

  برای موفقیت در تحصیل نیاز داری تا یه مشاور کار بلد کنارت باشه تا بهت بگه چی بخون، چطوری بخون، چقدر بخون، و…

اینجا تلاش می کنیم تا در طول یکسال همراهت باشیم، کمکت کنیم، مسیر حرکتت رو هموار تر کنیم،ضریب موفقیتت رو بالاتر ببریم و خلاصه درس خوندن رو از یک فرآیندسخت و پر تنش، به یه روتین زندگی دانش آموزی تبدیل کنیم که اگر هم دوست داشتنی نیست اما عذاب آور هم نخواهد بود.

مشاوره درسی حضوری چهار بخش عمده داره:

 

همایش های موفقیت تحصیلی:

این همایش ها در روزهای جمعه طبق جدول زیر در دانشگاه تهران  برگزار میشه. همایش های موفقیت تحصیلی شامل آموزش روش مطالعه، خلاصه نویسی، برنامه ریزی درسی، تست زنی  و سایر موارد به شرح زیر است. و همانطور که می بینید تمام نیازهای مشاوره ای شما را برای ماه آینده تامین می کند.

وجه تمایز نکودمی ، همایش ها منظم و کاربردی اون هست!

همایش 390 درجه
ثبت نام
همایش روش مطالعه
ثبت نام
همایش برنامه ریزی
ثبت نام
همایش نقشه راه
ثبت نام
همایش تست زنی
ثبت نام
همایش املت قارچ
ثبت نام
همایش شروع دوباره
ثبت نام
همایش اردوی نوروز
ثبت نام
همایش اردوی نوروزی پایه
ثبت نام
همایش کنکور اردیبهشت
ثبت نام
همایش امتحانات نهایی
ثبت نام
همایش تیرآخر
ثبت نام

مشاوره فردی:

مشاوره فردی درمرکز مشاوره دکتر نکوئی به صورت دو هفته یکبار برگزار می شود. در این جلسات، مشاور دانش آموز به سوالات مشاوره ای دانش آموز پاسخ می دهد و کار برنامه ریزی درسی و پرسش و پاسخ در اپ برنامه ریزی هوشمند مرکز مشاوره بصورت روزانه انجام می شود.

ابزارهای مشاوره درسی در نکودمی:

بسته مشاوره درسی مرکز مشاوره دکتر نکویی شامل سه بخش است:

  1. اپ برنامه ریزی هوشمند: گزارش برنامه درس خوندن، به طور منظم و هر روز توسط دانش آموز پر می شود و توسط مشاور دانش آموز هر روز کنترل و راهکارهای لازم ارائه می شود.
  2. کلاسور خلاصه نویسی: این کلاسور شامل خلاصه نویسی ها و یادداشت نکات است که در همایش ها یا وبینارهای ماهانه توسط دکتر نکوئی به دانش آموزان آموزش داده می شود و همراه همیشگی دانش آموزان در جلسات مشاوره است. این کلاسور روند پیشرفت و مشکلات روند مطالعه دانش آموز را تا شب کنکور مشخص می کند.
  3. کلاسور برگه تست و تحلیل آزمون: در این کلاسور برگه های آزمون و تحلیل آزمون قرار گرفته و بهترین ابزار برای بهینه سازی روند مطالعه و بهبود نتیجه گیری است.

خدمات روانشناسی نکودمی :

خدمات روانشناسی در دو بخش ارائه می شود:

  1. مراجعه به مرکز روانشناسی دلوان: در این مرکز تست توجه و تمرکز انجام شده و با متخصصین یادگیری، استرس، اضطراب ، مشاوره لازم انجام شده و راهکارهای مناسب ارائه می شود.
  2. تست سنجش استعداد: در این مرحله تست سنجش استعداد انجام می شود تا به توانایی های دانش آموز پی ببریم و برنامه شخصی را بر اساس این توانایی ها ارائه دهیم.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید